Kategori: Çözümü

  • Türk Telekom Faturalı Hattan Banka Hesabına Para Gönderme

    Türk Telekom Faturalı Hattan Banka Hesabına Para Gönderme

    Türk Telekom faturalı hattan banka hesabına para gönderme işlemi belirli durumlarda ihtiyaç duyulabilecek işlemlerdendir. Gerek borç ödemesinde gerekse acil para ihtiyacında bu işlemi yapabilmek mümkündür. Akıllı cep telefonları sayesinde kişiler para transferlerinde artık farklı yöntemler kullanabilmektedir. Böyle durumlarda bankaya gitmeden akıllı telefonlar ile tek tık ile banka hesaplarına transfer yapılabilmektedir.

    Transfer işlemleri sırasında kişilerin faturalı cep telefonu hattına sahip olması gerekiyor. Faturalı hattan para aktarmak konusunda belirli adımları takip ederek hesaplar arası transfer işlemini kolayca yapabilirsiniz.

    Türk Telekom para transferi nasıl yapılır?

    Türk Telekom faturalı hattan banka hesabına para gönderme işlemi yaparken öncelikle uygulamayı indirmiş olmalısınız. Uygulama App Store ya da Google Play Store’den indirilebilmektedir. Daha sonra ise şu adımları takip etmelisiniz:

    • İlk etapta uygulamayı açarak hesabınıza giriş yapmalısınız.
    • Daha sonra uygulama üzerinden “Para Transferi” alanını seçmelisiniz.
    • Buradan “Banka Hesabı” kısmına girmeniz gerekiyor.
    • Ne kadar göndermek istiyorsanız tutarı belirlemelisiniz.
    • Alıcı olan kişinin TC kimlik numarası ya da cep telefonu numarasını ilgili alanlara yazmalısınız.
    • Buradan alıcı kişinin banka hesap numarasını da yazmanız gerekiyor.
    • Daha sonra gönderi açıklama kısmını doldurarak işlemi tamamlamalısınız.

    Türk Telekom faturalı hattan para çekilir mi?

    Türk Telekom faturalı hattan para aktarma işlemi günümüzde kullanıcıların yararlanabildiği pratik transfer işlemlerindendir. Faturalı hat kullanıcıları banka hesaplarına para göndermek için transfer ücretini de ödemelidir. Böyle durumlarda en fazla günlük olarak 2750 Türk Lirası gönderilebilir. Belirli limitler aralığında da transfer ücreti kişilere yansıtılmaktadır. SMS ile para gönderme işlemini yaparken mesaj alanına PARAYOL yazarak boşluk bırakmalısınız. Daha sonra istenilen tutarı girmeniz gerekiyor. Sonrasında yine alıcıya ait olan kimlik TC numarası, cep telefonu numarası yanında banka hesap numarasını yazmalısını. Daha sonra da 5555’e SMS göndermelisiniz.

    Transfer işlemlerini operatör uygulaması üzerinden yapabileceğiniz gibi SMS ya da müşteri hizmetlerini arayarak da yapabilirsiniz. Bu çerçevede Türk Telekom faturalı hattan para çekme işlemi doğrudan yapılamamaktadır. Fakat Pokus ödeme hizmetleri kapsamında bazı ödeme işlemlerini faturalı hatlarla yapabilmek mümkündür. Fakat bu işlemler doğrudan para çekme anlamına gelmemektedir.

  • Türk Telekom Numaranın Son 4 Hanesini Değiştirme

    Türk Telekom Numaranın Son 4 Hanesini Değiştirme

    Türk Telekom numaranın son 4 hanesini değiştirme zaman zaman kullanıcıların ihtiyaç duyduğu bir işlemdir. Numaranın tamamını değiştirmek için kişilerin yeniden hat alması gerekir. Ancak son 4 haneyi kolayca değiştirmek mümkündür. Kişiler genelde güvenlik amacıyla telefon numaralarının son 4 hanesini değiştirme gereği duyabilir. Taciz ve dolandırıcılık gibi durumlarla karşılaşmamak için numaralarının son hanesini değiştirme gereksinimi hissedebilir.

    Eski numara eğer kötü niyet taşıyan kişilerin eline geçmiş ise böyle durumlarda son 4 hane yerine komple numara değiştirmek daha iyi bir çözüm olabilir. Bununla birlikte numaranın son haneleri hatırlanması zor ise daha uyumlu sayılarla değiştirmek mümkündür. Özellikle iş amaçlı olarak değiştirilmesi akılda kalıcılık açısından avantaj yaratır. Sürekli olarak yanlış aramalar geliyor ise böyle durumlarda eski numaranın son hanelerini değiştirebilirsiniz. Türk Telekom numaranın son 4 hanesini değiştirme işlemi kişilerin çeşitli nedenlerle kendini daha iyi hissetmek için de yapabileceği bir işlemdir.

    Türk telekom numaranın son 4 hane nasıl değiştirilir?

    Türk Telekom numaranın son 4 hanesini değiştirme işlemini online olarak yapabilirsiniz. İnternet üzerinden numaranın son hanesini değiştirmek için operatörü aramanız yeterli olacaktır. Bu işlemleri yaparken şu adımları takip edebilirsiniz:

    • Online işlemler için Türk Telekom uygulamasını indirmelisiniz.
    • Dilerseniz müşteri hizmetlerini arayabilir ya da bayilere gidebilirsiniz.
    • SIM kart değiştirmeden numaranın son 4 hanesini değiştirme imkanı elde edebilirsiniz.
    • Faturalı ve faturasız hatlarda bu işlemi belirli bir ücret ile yapabilirsiniz.
    • Faturalı hatlarla yapılan işlemlerde işlem ücreti faturaya yansımaktadır.
    • Numara değiştirme 60 gün içerisinde yalnızca 1 defa yapılabilmektedir.
    • 1 yıl içerisinde de 3 defa yapabilirsiniz.

    Türk telekom numarasının son 4 hanesini değiştirmek kaç tl?

    Türk Telekom kullanıcıları çeşitli nedenlerle numaralarını değiştirme gereği duyabilmektedir. Ancak SIM kartı değiştirmek kişileri uğraştırıcı bir süreç olabilir. Böyle durumlarda Online başvurularda ya da bayilere gittiğinizde uyumlu son 4 hane seçimi yapabilirsiniz. Bu süreçte en yakın Türk Telekom bayisinden işlemlerinizi yapmak çok daha avantajlıdır. Bununla birlikte müşteri hizmetlerine ulaşmak için 444 1 444 numarasını arayabilirsiniz.

  • Mobil Veri Açılmıyor Turkcell

    Mobil veri açılmıyor Turkcell kullanıcılarının zaman zaman yaşadığı sorunlar arasında yer alıyor. İnternete bağlanırken sorunlar yaşıyorsanız bu durumun çok sayıda nedeni olabilir. Genelde yeni bir cihaz kullanmaya başladığınız andan itibaren internet ayarları telefonlarınızda otomatik olarak algılanmaktadır. Böyle durumlarda hiçbir ayar yapmanıza gerek duyulmadan telefonlarınızdan internete bağlanabilirsiniz. Ancak zaman zaman internet ayarları bölgesel farklılıklardan dolayı değişebiliyor. Bu durumda da yeni bir düzenleme yapılması gerekiyor.

    Turkcell mobil internet ayarları yapıldığında da internete bağlanma problemi devam ediyorsa farklı bir sorun olduğu düşünülebilir. Böyle durumlarda sorunun diğer nedenlerine bakarak çözüm üretmek gerekiyor. Mobil veri açılmıyor Turkcell kullanıcılarını yakından ilgilendiren konular arasında yer alıyor.

    Turkcell mobil internet ayarlarını nasıl yapabilirsiniz?

    Mobil veri açılmıyor Turkcell kullanıcılarını uğraştırabilecek sorunlardandır. Eğer internet ayarlarında sorun varsa bu ayarları yeniden düzenlemeniz gerekir. Mobil internet ayarlarından kaynaklı sorun değilse diğer çözüm yollarını incelemek gerekiyor. Böyle durumlarda ilk olarak internet ayarlarını şu şekilde yapabilirsiniz:

    • Öncelikle cihazın ayarları sayfasına girmelisiniz. Buradan internet ayarları alanına girerek sorunu çözebilirsiniz.
    • Bir diğer çözüm şekli ise mobil uygulamadır. Turkcell mobil uygulama üzerinden internet ayarlarını düzenleyebilirsiniz.
    • Bu işlemler başarılı olmamış ise müşteri hizmetlerini arayarak sorunları çözebilirsiniz.
    • Her iki üç seçenek de hem Android hem de iPhone kullanıcıları tarafından kullanılabilmektedir.

    Turkcell mobil veri neden çalışmıyor?

    Turkcell kullanıcısı olarak mobil veriyi kullanamıyorsanız genel bir internet sorunu olup olmadığına bakmalısınız. Bu durumda cihazı kapatıp yeniden açmayı deneyebilirsiniz. Böyle durumlarda mobil veri açık olmasına rağmen internete giremiyorsanız sinyal gücü düşük olabilir. Bunun yanında bölgenizde ağ sorunları da yaşıyor olabilirsiniz.

    Sinyal gücü yüksek ve bölgesel bir sorun da yoksa cihaz ayarlarını gözden geçirmelisiniz. Hücresel veri kullanımını engelleyen uygulama varsa kaldırabilir ya da kapatabilirsiniz. Bunların yanında eğer SIM kart sorunu yaşıyorsanız bu sorun için de operatör bayinize giderek problemi çözebilirsiniz. Mobil veri açılmıyor Turkcell kullanıcıları için sorun olsa da çözüm yolları ile sorun çözülebilmektedir.

    Sorun çözümü için bağlantı ayarlarını kontrol etmek çözüm üretmeniz açısından önemlidir. Burada Ayarlar kısmına girerek “Daha Fazla” seçeneğini tıklamanız gerekiyor. Buradan da Mobil Şebekeler alanına girerek “Veri Servisleri Etkin” kısmını işaretleyebilirsiniz. Daha sonra ise Erişim Noktası isimlerine girerek Turkcell Internet kısmını etkin hale getirmelisiniz. 

  • Türk Telekom Ağda Oturum Açın Sorunu

    Türk Telekom ağda oturum açın sorunu kullanıcıların yaygın olarak karşılaştıkları problemlerden biridir. Kullanıcılar Türk Telekom internetine bağlanırken bu sorunla karşılaşırlar. Kullanıcıların şifrelerini yanlış girmesi ya da modem ayarlarının hatalı olması kaynaklı olarak ortaya çıkabilir. Ancak farklı nedenlerle de ortaya çıkabilecek sorunlardandır.

    Sorunun çözümü için ilk olarak hatanın kaynaklanma sebebini bilmek gerekiyor. İnternet bağlantısının kısıtlanması ya da yönlendirme sorunları gibi durumlarda bu problem yaşanabilmektedir. Türk Telekom ağda oturum açın sorunu kullanıcı kaynaklı olabileceği gibi operatör kaynaklı da olabilmektedir.

    Türk Telekom ağda oturum açın sorunun nedenleri

    Türk Telekom kullanıcıları internete mobilden bağlanma aşamasında birtakım sorunlarla karşılaşabilirler. Bu sorunların başında da ağda oturum açın sorunudur. Bu problemin ortaya çıkmasının en temel nedenleri arasında şunları saymak mümkündür:

    • Kullanıcı şifreleri hatalı olabilir.
    • Kullanıcıların cihazları Türk Telekom tarafından desteklenen ağ protokollerine uygun olmayabilir.
    • Cihazlar Türk Telekom tarafından desteklenen kanalları desteklemiyor olabilir.
    • Yine cihazlar güvenlik protokollerini desteklemediğinde bu sorunla karşılaşılabilir.
    • Şifreleme protokollerine uygun bir cihaz kullanılmıyor olabilir.
    • Cihazlar DNS sunucularını desteklemediğinde bu problem yaşanabilir.
    • Türk Telekom tarafından desteklenen IP adresleri desteklenmediğinde problem ortaya çıkabilir.
    • MAC adreslerinin desteklenmemesi durumunda Türk Telekom ağda oturum açın sorunu yaşanabilir.
    • Türk Telekom tarafından desteklenen DHCP sunucuları cihaz tarafından desteklenmiyorsa ağda oturum açın sorunu ortaya çıkabilir.

    Türk Telekom ağda oturum açın sorun çözümü

    Türk Telekom ağda oturum açın sorunu yaşıyorsanız sorunun kısa sürede çözümlenebilmesi için farklı yöntemleri deneyebilirsiniz. Böyle durumlarda internet bağlantı kısıtlaması yaşanabilmektedir. Çözüm için ise ilk olarak faturanızın ödenip ödenmediğini kontrol etmeniz gerekiyor. İnternet faturanız ödenmemiş ise bağlantı konusunda kısıtlama yaşayabilirsiniz.

    Modemi yeniden başlatmayı deneyebilirsiniz. 15 saniye kadar bekledikten sonra modemi yeniden açın ve geçici bağlantı sorunlarını ortadan kaldırın. Farklı bir cihaz kullanarak bağlanmayı denemek sorunun cihaz kaynaklı olup olmadığını anlamanızı sağlar. DNS ayarlarını değiştirebilir ya da modem yazılımınızı güncelleyebilirsiniz. Bunların yanında modem ayarlarını sıfırlamak da bir çözüm olabilmektedir. Modemi fabrika ayarlarına sıfırlamak yapılandırma kaynaklı olan birçok sorunu çözmek için etkili bir yoldur.

  • Turkcell Youtube Premium Aktif Etme

    Turkcell abonelerine çok farklı ayrıcalıklar sunuyor. Özellikle YouTube kanalında çok fazla vakit geçiren aboneler için bedava sunduğu kampanya ile bir süre kanalı ücretsiz premium kullanabiliyorsunuz. Ücretsiz olarak premium avantajından yararlanabilmek içini se mutlaka kampanyaya dahil olmak gerekiyor. Turkcell Youtube premium aktif etme sürecinde ilk olarak uygulamayı indirmek gerekiyor.

    Genç uygulaması üzerinden Turkcell tarafından sunulan tüm kampanyaları daha iyi takip edebilirsiniz. Bu kampanyadan faturalı ve faturasız hat sahipleri yararlanabilmektedir. Bu kampanya sayesinde Turkcell kullanıcıları YouTube kanalı üzerinden reklamsız video izleme şansı bulabilecektir. Aynı zamanda çevrimdışı olarak içerik indirebilir ve arka planda oynatma avantajlarından yararlanabileceklerdir.

    Turkcell YouTube Premium hediyesi nasıl aktif edilir?

    Turkcell kullanıcılarına sunduğu YouTube kampanyasını 2 ay süreli olarak veriyor. Bu kampanyaya katılmak için kullanıcıların Turkcell hatlarını aktif olarak kullanıyor olmaları gerekiyor. Bireysel fatura sahipleri uygulama için paket değişikliği yaparak kampanyaya dahil olabilirler. Turkcell YouTube premium aktif etme işlemi için ise şu adımları takip edebilirsiniz:

    • İlk olarak Turkcell uygulamasına giriş işlemi yapmalısınız.
    • Daha sonra “YouTube Premium Fırsatı” kısmını açın.
    • Sonraki adımda kampanyayı aktif hale getirmelisiniz. Bunun için de onay SMS’i almanız gerekiyor.
    • SMS içerisinde yer alan aktivasyon linkine tıklayarak kampanyanızı aktif hale getirebilirsiniz.
    • Bu süreçte e-posta adresiniz ile giriş yapmanız gerekiyor.
    • 2 aylık deneme süresini onaylamanız sonrasında üyelik aktif hale gelecektir.
    • Otomatik yenileme dilerseniz ödeme metodu belirlemeniz gerektiğini bilmelisiniz.

    Turkcell 2 aylık YouTube Premium nasıl kullanılır?

    Turkcell YouTube premium aktif etme sürecinde dikkat etmeniz gereken önemli noktalar bulunuyor. 2 ay sonunda eğer üyeliğinizi iptal etmeyi unutursanız YouTube Premium hala işlemeye devam eder. Buradaki abonelik otomatik olarak yenilenir. Bu da belirtilen ücretin kartınızdan tahsil edilmesine neden olur. Bu nedenle deneme süresi sonrasında mutlaka iptal işlemini yapmanız gerekiyor.

    Kampanyaya katılım sonrasında YouTube videolarını Preimum üye olarak izleyebilirsiniz. Burada özellikle YouTube Music Premium servisinden de en iyi standartlarda yararlanabilirsiniz. Her adımı eksiksiz takip ettiğinizde üyeliği aktif ederek bedava premium YouTube kullanıcısı olabilirsiniz.

  • Vodafone SIM Kart Bloke Kaldırma

    Vodafone SIM kart bloke kaldırma kartların geçici olarak devre dışı kaldığı anda yapılması gereken bir işlemdir. Her ne kadar güvenlik olarak önemli olsa da bloke olan kartları kullanmak mümkün olmaz. Böyle anlarda SIM kartlar bloke olduğunda kullanıcılar hiçbir mobil işlemleri yapamazlar. Telefon üzerinden yapılan işlemler gerçekleştirilemez.

    SIM kartların bloke olması SIM kartın bir süre kullanıma kapatılması anlamına gelir. Farklı nedenlerle kartlar bloke edilebilir. Bu blokenin olması kart ile aramanın yapılamamasına, mesaj gönderilememesine neden olur. Aynı zamanda internete bağlanmak da mümkün olmamaktadır.

    SIM kart bloke olma nedenleri

    SIM kart blokesi gerçekleştiğinde telefondan sinyal almak mümkün olmaz. Vodafone kullanıcıları telefonla her zaman yaptıkları eylemleri yerine getiremezler. Bu süreçte hem SIM kart kilitli görünür hem de ağ yok sinyali alırlar. Vodafone SIM kart bloke kaldırma işlemi öncesinde ilk olarak kartın neden bloke olduğuna bakmak gerekiyor. En temel nedenleri ise şunlardır:

    • Telefonların girişinde sorulan PIN kodunu kullanıcı 3 defa yanlış girerse SIM kartının bloke olmasına neden olur. Böyle durumlarda kullanıcının PUK kodu kullanması gerekir.
    • Faturaların gecikmesi nedeniyle bloke durumu yaşanabilir.
    • Bir diğer neden ise kayıp ya da çalıntı bildirimi yapılmasıdır.
    • Eğer hattın dolandırıcılık gibi işlere karıştığı tespit edilir ise bu durumda hat bloke olabilir.
    • Kart telefon ile uyuşmaz ise yine SIM yok hatası ile karşılaşmanız mümkün olur.

    Vodafone sım kilidi nasıl kaldırılır?

    Vodafone SIM kartınız bloke olursa bu durumda basit birkaç işlem ile blokeyi kaldırabilirsiniz. Bu işlem sürecinde ilk olarak pin kodu yanlış girilmesi durumu söz konusu olup olmadığına bakılmalıdır. Eğer PIN yanlış girilmiş ise PUK kodu ile düzeltmek mümkündür. Bu kodu SIM kartın çıkarıldığı kart üzerindeki kazıma alanından bulabilirsiniz. Aynı zamanda operatörünüzden de alabilme şansınız bulunmaktadır.

    Vodafone SIM kart bloke kaldırma işleminde fatura kaynaklı bir sorun var ise borcu ödemek yeterli olmaktadır. Yasal nedenli blokaj durumlarda ise kullanıcının yasal sürecin tamamlanmasını beklemek durumundadır. Bu süreçte eğer kayıp ya da çalıntı ihbarı yapılmış ise hat sahibi yeniden başvuru yaparak açtırabilir.

  • Türk Telekom Modem İnternet Işığı Kırmızı Yanıyor Ne Yapmalıyım?

    Türk Telekom modem internet ışığı kırmızı yanıyor sorunsalı mevcut durumda internet bağlantısı olmadığını göstermektedir. Bu durum daha çok hat arızasından ya da modem ayarlarının bozulmasından kaynaklanır. Aynı zamanda altyapı nedeniyle de kullanıcılar bu sorunu yaşayabilirler. Sabit olarak yanan kırmızı ışık modemin internete bağlanamadığını gösterir. Bunun yanında eğer kırmızı ışık yanıp sönüyor ise hatalı bir kurulum ya da kullanıcı adı ve şifre hatası anlamına gelmektedir. İnternet ışığı yok ise bağlantının tamamen kesik olduğu anlamına gelmektedir.

    İnternet ışığının kırmızı yanması ise modemin internet servis sağlayıcısı üzerinden IP adresini alamadığı anlamını taşımaktadır. Ev ve ofis ortamlarında kullanılan modemlerde zaman zaman bağlantı sorunları yaşanabilmektedir. Modemde internet bağlantısının olduğunu gösteren ışık yeşil renktir. Ancak bu ışık kırmızıya döndüğünde modemin internet sağlayıcı firma ile bağlantı kuramadığı anlamı taşımaktadır. Böyle durumlarda modem üzerinde birtakım işlemler yaparak sorunu çözmek mümkün olur.

    Türk telekom modem internet ışığının kırmızı yanıyor çözümü

    Modem ışığı kırmızı yandığı zamanlarda kişiler internete bağlanmada güçlük çeker. Böyle durumlarda kişiler kendileri birtakım çözüm yollarına başvurabilirler. Türk Telekom modem internet ışığı kırmızı yanıyor sorunsalını yaşıyorsanız şu yöntemlere başvurabilirsiniz:

    • Modemi yeniden başlatarak sorunun çözülmesini sağlayabilirsiniz.
    • DSL ışığı yanmıyor ise modeme sinyal gelmiyor demektir. Bu da altyapı ve kablo sorunu anlamına gelir. Böyle durumlarda teknik destek almak gerekir.
    • Modem arayüzünden kullanıcı adı ve şifrenizi kontrol edebilirsiniz.
    • Farklı bir kablo ya da telefon prizi deneyebilirsiniz.
    • Müşteri hizmetlerini 444 1 444 nolu numaradan arayarak sorunu çözmelerini isteyebilirsiniz.

    Türk telekom modem internet ışığı neden kırmızı yanar?

    İnternet modemlerinin ön yüzünde bulunan ışıklar modemlerin çalışıp çalışmadığını gösteren temel işaretlerdir. Hatta bu işaretler neden çalışmadığına dair tahminlerde bulunmanıza da yardımcı olmaktadırlar. Türk Telekom modem internet ışığı kırmızı yanıyor sorunu da farklı nedenlerden kaynaklı olarak ortaya çıkabilmektedir.

    İnternet ışığının kırmızı yanmasının en temel nedenlerinden ilki kullanıcı adı/ şifre hatasıdır. Bu durumda modem internet servisine bağlanmaya çalışır fakat kimlik doğrulama hatası verir. Bir diğer neden ise DSL bağlantısı olsa da internet olmamasıdır. Hat olsa da santral ile bağlantının kurulmadığı anlamına gelir. Geçici olarak servis kesintisi var ise yine bu durum modemin ışığının kırmızı yanmasına neden olabilir. Bunların yanında fatura borcu, kablo arızası gibi durumlarla da bu sorun çıkabilir.

  • Türk Telekom sil süpür çıkmıyor, nerede?

    Türk Telekom sil süpür çıkmıyor, nerede?

    Türk Telekom sil süpür kampanyası bireysel faturalı ve faturasız mobil müşterilere sağlanan haftalık kampanyadır. Kullanıcılar bu kampanya sayesinde haftalık olarak çok çeşitli ödüller kazanabilir. Bunun için ise Türk Telekom online işlemler için uygulamayı indirmek gerekir. Fakat bazı kullanıcılar Türk Telekom sil süpür çıkmıyor problemini yaşamaktadır. Kullanıcıların haftalık sürpriz hediyeler kazandığı bu uygulamaya ulaşamaması zaman zaman hediyelerini geç almasına neden olabilmektedir. Süpür sayfası telefonunuzda açılmadığı takdirde ya da uygulama üzerinden bu sayfaya ulaşamadığınız takdirde çözüm yollarını geliştirebilmek için sorun nedenlerini tespit etmelisiniz.

    Türk Telekom sil süpür neden çıkmıyor?

    Türk Telekom sil süpür çıkmıyor, nerede

    Türk Telekom sil süpür kampanyasının uygulama üzerinde görünmemesinin birtakım nedenleri olabilir. Bu nedenlerin neler olduğunu bildiğiniz takdirde çözüm yollarına başvurabilirsiniz. Türk Telekom sil süpür çıkmıyor sorunsalı nedenleri hakkında şunlar söylenebilir:

    • Eğer hattınız iptal edildiyse veya farklı bir operatöre taşındıysanız uygulama üzerinden bu kampanyaya ulaşamazsınız. Aynı zamanda faturalıdan faturasız hatta geçiş yaparsanız güncelleme nedeniyle de açılmayabilir.
    • Kampanyanın yenilenme zamanı gelmemiş olabilir. Eğer haftalık olarak hakkınızı kullandıysanız bir sonraki yenilemeye kadar beklemeniz gerekir.
    • Zaman zaman uygulama kaynaklı olarak sorunlar yaşanabilir.
    • Eğer uygulamanın ön belleğinde birikmiş veriler varsa bunlar sil süpür sayfasını açmayabilir.

    Türk Telekom sil süpür açılmama nedenlerinin çözümü

    Türk Telekom sil süpür çıkmıyor probleminin çözümü için birçok farklı yola başvurmak mümkündür. Böyle durumlarda ilk olarak uygulama verilerini temizleme yoluna gidebilirsiniz. Bunun içinde telefonun ayarlar bölümünden uygulamalar kısmına girmelisiniz. Daha sonra ise Türk Telekom online işlemler kısmına girerek önbellek alanını temizleyebilirsiniz. Bununla birlikte eğer sorun düzelmezse uygulamayı güncelleyebilirsiniz.

    Zaman zaman uygulamanın güncellenmemesi nedeniyle bu tarz teknik problemler yaşanabilir. İnternet bağlantınızı kontrol edebilir ya da telefonlarınızı yeniden başlatabilirsiniz. Tüm bunları yaptığınız halde problem çözülmüyorsa müşteri hizmetleri ile iletişime geçerek sorunu çözebilirsiniz. Müşteri hizmetlerine ulaşmak için 444 1 444 hattını arayabilirsiniz.

    Bir diğer alternatif ise hesaptan çıkıp yeniden giriş yapmaktır. Türk Telekom online işlemler uygulamasına girdiğiniz anda eğer sil süpür kampanyasına ulaşamıyorsanız uygulamadaki bilgilerinizi silerek yeniden giriş yapmayı denemelisiniz. Telefonu açıp kapatmak bir çözüm olmasa da uygulamayı silip yeniden yüklemek farklı bir alternatif olabilir.


    Türk Telekom Tarifemi Nasıl Öğrenebilirim?

  • Vodafone Mobil Ödeme Limit Yükseltme

    Vodafone Mobil Ödeme Limit Yükseltme

    Vodafone mobil ödeme limit yükseltme işlemi Vodafone hattınız ile yapabileceğiniz ödeme harcamalarının maksimum sınırının artırılmasıdır. Bu işlem ile birlikte çeşitli mobil uygulamalar yanında dijital içerik alımlarında ya da dijital alışverişlerinizde Faturana Yansıt avantajından yararlanabilirsiniz. Bu avantaj hem faturalı hem de faturasız hatlar için yapılabilir. Faturalı hatlarda tutar faturaya yansıtılmaktadır. Faturasız hatlarda ise TL bakiyesinden düşürülmesi ile yapılmaktadır.

    Mobil ödeme limiti arttırma işlemini yaptığınızda daha yüksek mobil ödeme limitine ulaşabilirsiniz. Bu şekilde daha fazla ürün ya da hizmet satın alma imkanı bulabilirsiniz. Bunların yanı sıra uygulama içi alımlarda daha fazla işlem kapasitesi sunar. Aynı zamanda limit aşım problemini de ortadan kaldırmaktadır.

    Vodafone mobil ödeme limit en fazla ne kadar?

    Vodafone Mobil Ödeme Limit Yükseltme

    Vodafone mobil ödeme limit yükseltme işlemini tek bir seferde 1000 TL aylık olarak da 2750 TL şeklinde yapabilirsiniz. Faturana Yansıt işlemi ile bu limitler müşterilerin ödemelerine yansıtılmaktadır. Ancak mobil ödeme kullanmak istiyorsanız cep telefonlarınızın SMS kısmına girerek “MOBILODEME AC” yazarak 7878’e göndermeniz gerekiyor. Bu şekilde gelen SMS’i onayladığınızda mobil ödeme işlemlerini yapabilirsiniz. Mobil ödeme limit yükseltme işlemini de şu şekilde yapabilirsiniz:

    • Öncelikle kullanıcıları Vodafone Pay uygulamasını indirmesi gerekiyor. Daha sonra da giriş işlemi gerçekleştirmelidir.
    • Ana sayfa kısmında Anında Bakiye Hemen Al kısmını tıklayarak açmalısınız.
    • Bu kısımda faturama yansıt kısmı kapalı olabilir. Kapalı ise önce bu izni vermelisiniz.
    • Daha sonra kullanıcı sözleşmesini okuyarak onaylamanız gerekiyor.
    • Faturana yansıt limitinden karta aktarılmak üzere limit belirlemeniz gerekir.
    • Yüklemek istenilen tutarı onaylamalısınız.
    • Numaranıza iletilen 4 haneli şifreyi girdiğinizde işlem tamamlanır.

    Vodafone tek seferlik harcama limiti arttırma

    Vodafone hattınızın ödeme limitini seferlik artırmak için Vodafone Pay müşteri hizmetleriyle de iletişime geçebilirsiniz. Bu işlemi yapabilmek için 0212 942 21 21 nolu hat üzerinden müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz. Ancak müşteri limiti belirlenirken birtakım noktalar dikkate alınır. Bunların başında da Müşteri Limit Puanı ilk sıralarda yer alır. Bu puanı da artırmak istiyorsanız faturaları düzenli olarak ödemeniz gerekir. Aynı zamanda hattın açık kalmasına dikkat etmelisiniz. Abonelik sürenizi de uzatmaya özen gösterirseniz harcama limitini daha kolay uzatabilirsiniz.

  • Turkcell salla kazan hangi gün?

    Turkcell salla kazan hangi gün?

    Turkcell Salla Kazan uygulaması operatör firmasının kullanıcılarına sunduğu bir kampanya şeklidir. Bu kampanya özelinde kullanıcılar internet, bedava sosyal medya, dakika ve SMS gibi farklı hediyeler kazanırlar. 2017 tarihinden bu yana aktif olan bu uygulama Turkcell abonelerine haftada bir defa olmak koşulu ile yeni hediyeler kazandırıyor. Kampanya faturalı ve faturasız hatlar için geçerli olurken aynı zamanda bireysel ve kurumsal kullanıcılar için de geçerlidir. Haftada bir defa verilen bu kampanya da kullanıcılar haklarını Çarşamba günleri kullanabilirler.

    Her hafta Çarşamba günü yenilenen bu kampanyanın yenilenme saati 24 saattir. Yani Çarşamba günleri günün her anında haklarınızı kullanabilirsiniz. Kampanya özelinde kazandığınız hediyeleri de Salı günleri 22:00’a kadar kullanabilme şansı bulabilirsiniz.

    Salla Kazan hangi gün yenileniyor?

    Turkcell salla kazan hangi gün

    Turkcell Salla Kazan yenilenme günü Çarşamba günleridir. Eğer bulunduğunuz haftalarda Salla Kazan haklarınızı kullandıysanız böyle bir durumda aynı hafta ikinci defa bu uygulamadan yararlanamazsınız. Salla Kazan hediye kampanyasından yararlanmak isteyen kullanıcıların akıllı cihaz kullanması gerekiyor. Aynı zamanda telefonlarında da Turkcell uygulaması bulunmalıdır.

    Bu kampanyadan tüm kullanıcılar yararlanabilmektedir. Yalnızca Superbox kullanıcılarının kampanya hakkı bulunmamaktadır. Salla Kazan hediye kazanma hakkı her Çarşamba yenilerek kullanılmaya devam ediyor. Hediyelerinizi bitiş saatine kadar kullanmamanız halinde ise haklarınızı tamamen kaybediyorsunuz. Ertesi gün yeni hediye kazanma haklarınızı kullanabiliyorsunuz.

    Turkcell’den salla kazan nasıl yapabilirim?

    Salla Kazan uygulaması tamamen ücretsiz bir uygulamadır. Birçok avantajı sunan bu uygulama sayesinde hem eğlenebilir hem de operatörünüzden çeşitli hediyeler alabilirsiniz. Ancak bu kampanyaya dahil olabilmek için 4.5G uyumlu SIM kart kullanmanız gerekiyor. Aynı zamanda bu kampanyadan elde edilen hediyeyi de başka birine devretme şansınız bulunmuyor.

    Kendi Turkcell hesabınız üzerinden her hafta farklı hediyeler kazanabilirsiniz. Akıllı cihazlarınızda eğer hareket algılama özelliği yoksa dahi ekranda bulunan butona tıklayarak kampanyaya dahil olabilirsiniz. Salla Kazan nasıl yapılır ile ilgili şu adımları takip edebilirsiniz:

    • İlk olarak Turkcell uygulamasını indirip kurmanız gerekiyor.
    • Daha sonra Salla Kazan giriş yapmanız isteniyor.
    • Buraya giriş sonrasında “Şimdi Kazan” kısmını tıklamalısınız.
    • Daha sonra telefonu sallamalısınız.
    • Buradan ödülünüzü görebilirsiniz.

    Turkcell Puanımı Nasıl Öğrenebilirim?