Türk Telekom sil süpür kampanyası bireysel faturalı ve faturasız mobil müşterilere sağlanan haftalık kampanyadır. Kullanıcılar bu kampanya sayesinde haftalık olarak çok çeşitli ödüller kazanabilir. Bunun için ise Türk Telekom online işlemler için uygulamayı indirmek gerekir. Fakat bazı kullanıcılar Türk Telekom sil süpür çıkmıyor problemini yaşamaktadır. Kullanıcıların haftalık sürpriz hediyeler kazandığı bu uygulamaya ulaşamaması zaman zaman hediyelerini geç almasına neden olabilmektedir. Süpür sayfası telefonunuzda açılmadığı takdirde ya da uygulama üzerinden bu sayfaya ulaşamadığınız takdirde çözüm yollarını geliştirebilmek için sorun nedenlerini tespit etmelisiniz.
Türk Telekom sil süpür neden çıkmıyor?

Türk Telekom sil süpür kampanyasının uygulama üzerinde görünmemesinin birtakım nedenleri olabilir. Bu nedenlerin neler olduğunu bildiğiniz takdirde çözüm yollarına başvurabilirsiniz. Türk Telekom sil süpür çıkmıyor sorunsalı nedenleri hakkında şunlar söylenebilir:
- Eğer hattınız iptal edildiyse veya farklı bir operatöre taşındıysanız uygulama üzerinden bu kampanyaya ulaşamazsınız. Aynı zamanda faturalıdan faturasız hatta geçiş yaparsanız güncelleme nedeniyle de açılmayabilir.
- Kampanyanın yenilenme zamanı gelmemiş olabilir. Eğer haftalık olarak hakkınızı kullandıysanız bir sonraki yenilemeye kadar beklemeniz gerekir.
- Zaman zaman uygulama kaynaklı olarak sorunlar yaşanabilir.
- Eğer uygulamanın ön belleğinde birikmiş veriler varsa bunlar sil süpür sayfasını açmayabilir.
Türk Telekom sil süpür açılmama nedenlerinin çözümü
Türk Telekom sil süpür çıkmıyor probleminin çözümü için birçok farklı yola başvurmak mümkündür. Böyle durumlarda ilk olarak uygulama verilerini temizleme yoluna gidebilirsiniz. Bunun içinde telefonun ayarlar bölümünden uygulamalar kısmına girmelisiniz. Daha sonra ise Türk Telekom online işlemler kısmına girerek önbellek alanını temizleyebilirsiniz. Bununla birlikte eğer sorun düzelmezse uygulamayı güncelleyebilirsiniz.
Zaman zaman uygulamanın güncellenmemesi nedeniyle bu tarz teknik problemler yaşanabilir. İnternet bağlantınızı kontrol edebilir ya da telefonlarınızı yeniden başlatabilirsiniz. Tüm bunları yaptığınız halde problem çözülmüyorsa müşteri hizmetleri ile iletişime geçerek sorunu çözebilirsiniz. Müşteri hizmetlerine ulaşmak için 444 1 444 hattını arayabilirsiniz.
Bir diğer alternatif ise hesaptan çıkıp yeniden giriş yapmaktır. Türk Telekom online işlemler uygulamasına girdiğiniz anda eğer sil süpür kampanyasına ulaşamıyorsanız uygulamadaki bilgilerinizi silerek yeniden giriş yapmayı denemelisiniz. Telefonu açıp kapatmak bir çözüm olmasa da uygulamayı silip yeniden yüklemek farklı bir alternatif olabilir.
