Kategori: Çözümü

  • Güvenli İnternet Nasıl Kapatılır? Türk Telekom

    Türk Telekom güvenli internet ile müşterilerinin daha yüksek güvende internet kullanımına imkan tanıyor. Ancak her kullanıcı güvenli internet kullanmak istemeyebiliyor. Böyle durumlarda da kişilerin güvenli interneti kapattırması için bazı adımları tamamlaması gerekiyor. Türk Telekom güvenli internet iptali için gereken durumlarda müşteri hizmetlerinden de yardım alabilirsiniz.

    Türk telekom güvenli internet nedir?

    Türkiye’nin en büyük operatör şirketlerinden biri olan Türk Telekom kullanıcılarının interneti çok daha güvenle kullanmasına imkan yaratıyor. İnterneti kullanırken herhangi bir risk ile karşılaşmamak için güvenli internet avantajlarını değerlendirmelisiniz. Güvenli internet kullanıcıların internete erişimlerini filtreleyen bir sistemdir. Bu hizmet ile zararlı web sitelerine girme gibi bir durumla karşılaşılmaz.

    Özellikle kötü amaçlı yazılımlardan korunmanıza yardımcı olur. Çocukların internet kullanımları açısından son derece yararlı bir hizmettir. Ancak zaman zaman kişiler güvenli internet hizmetinden yararlanmak istemeyebilir.

    Türk telekom güvenli internet nasıl iptal edilir?

    Türk Telekom güvenli internet iptali için müşteri hizmetlerini aramak en basit çözümlerden biridir. Bu süreçte müşteri temsilcisi sizin için bu hizmeti sunsa da birtakım bilgileri vermenizi isteyebilir. Sonrasında ise güvenli internet kapatılarak normal kullanıma geçebilirsiniz.

    Bir diğer yöntem ise online işlem merkezini kullanmaktır. Türk Telekom müşteri hizmetleri online işlem merkezi aracılığı ile internetinizi güvenli moddan çıkarabilirsiniz. Bunun için de şu adımları takip etmeniz gerekiyor:

    • İlk olarak Türk Telekom resmi web sayfasına girmeniz gerekir.
    • Daha sonra “Online İşlem Merkezi”ne girmeniz gerekiyor.
    • Buradan müşteri numarası ve şifre bilgilerinizi yazmanız isteniyor.
    • Buradan da güvenli internet seçeneğini bulup iptal işlemi yapmanız gerekiyor.
    • Güvenli internet hizmetini kapatmanız için tüm bilgileri eksiksiz ve doğru olarak girmelisiniz.

    Güvenli interneti sms ile kapatma

    SMS ile güvenli interneti kolayca iptal etme şansı bulabilirsiniz. Bu işlem için de öncelikle cep telefonundan mesajlaşma bölümüne girmeniz gerekiyor. Buradaki mesaj hanesine “GUVENLIKAPAT” yazmanız isteniyor. Daha sonra boşluk bırakıp müşteri numaranızı yazmanız gerekir. Bu mesajı da daha sonra 7979 numarasına kısa mesaj olarak göndermeniz gerekiyor. Dilerseniz daha sonra güvenli aktif hale getirmeniz mümkündür.

  • Vodafone Pay Nasıl İptal Edilir?

    Vodafone Pay, kişilerin herhangi bir banka müşterisi olmadan yeni nesil mobil cüzdan uygulamalarından biridir. Bu uygulama 12 yaş üstü olan herkes tarafından güvenle kullanılabilmektedir. Onlne ve mağaza içi alışveriş yapmanıza olanak tanıyan bu uygulama ile fatura ödemesi yapabilirsiniz. Aynı zamanda İStanbulkart’a para yüklemesi gerçekleştirebilirsiniz. ATM üzerinden para çekme gibi işlemler de yapabilmenize olanak tanır. Ancak bu uygulamayı kullanmak istemeyen kişilerin hesaplarını iptal ettirmeleri gerekir. Vodafone pay nasıl iptal edilir sorusu da bu bağlamda yanıtı sıklıkla kullanıcılar tarafından araştırılmaktadır.

    Vodafone pay hesabımı nasıl silerim?

    Vodafone Pay uygulaması sayesinde faturasız hatlarınıza TL ya da paket yüklemesi yapma şansı bulabilirsiniz. Uygulamayı kullandığınızda ise yapılan harcamalar faturanıza yansıtılmaktadır. Faturasız hat kullanıcısıysanız ise TL bakiyenizden eksilmektedir. Uygulama kullanıcılara hem sanal hem de fiziksel Vodafone Pay Kart alternatifleri sunmaktadır.

    Sanal kart ile uygulamaya kaydolarak otomatik oluşturma şansı bulabilirsiniz. Visa geçerliliği olan tüm online sitelerde kullanma şansı yakalarsınız. Fiziksel kartı ise mağazalardan almak gerekir. Tüm mağazalar yanında online sitelerde de geçerli olmaktadır. Ancak çeşitli nedenlerle birçok kullanıcı Vodafone Pay hesabımı nasıl silerim konusuna net yanıtlar bulmak istemektedir. Bu işlemi ise şu şekilde yapabilirsiniz:

    • Uygulama üzerinden hesabı kapatma işlemi yapabilirsiniz.
    • Vodafone Pay uygulamasını açmalısınız.
    • Daha sonra hesabım alanına giriş yapmalısınız.
    • Buradan profilim sekmesine girmelisiniz.
    • Hesabı kapat alanını tıklamalısınız.
    • Hesapta bakiyeniz bulunuyorsa bunu çekmeli ya da harcamalısınız.

    Vodafone pay hesap silme

    Vodafone Pay hesap silme işlemini SMS ile ya da müşteri hizmetleriyle de yapabilirsiniz. SMS ile mobil ödeme özelliğini kapatmak için “MOBILODEME KAPAT” yazarak 7878 numarasına göndermeniz gerekiyor. Müşteri hizmetlerini aramak için ise 444 1 444 numarasını aramanız yeterlidir. Bu işlem kapsamında 0542 542 00 00 nolu hattı da arayabilirsiniz.

    Müşteri hizmetlerine hesabınızı kapatmak istediğinizi detaylıca belirtmeniz gerekiyor. Bu şekilde en kısa sürede hesabınız iptal edilecektir. Ancak hesabınızı kapattırmadan önce mutlaka bakiyenizi boşaltmalısınız. Hesabı kapattıktan sonra mevcut bakiye için başka bir işlem yapılamamaktadır. Dilerseniz bir banka hesabına transfer yapabilirsiniz. Aynı zamanda mobil ödeme fonksiyonuna da son verme işlemi yapmalısınız.

  • Vodafone İnternet Çekmiyor

    Vodafone İnternet Çekmiyor

    Vodafone internet çekmiyor sorunu birçok kullanıcının yaşadığı sorunlardandır. Ancak internetin çekmemesinin nedenleri farklılaşabilmektedir. Sorunun çözümü için öncelikle bu problemin en temel nedenlerine bakmak gerekiyor. Böyle durumlarda kişiler sorunu kendileri çözebilecekleri bir durumla karşılaşabilirler. Ancak sorun daha yüksek ise müşteri hizmetlerini arayarak bilgi edinmek mümkündür.

    Böyle durumlarda doğrudan 0850 542 1 542 müşteri hizmetlerini arayıp sorun için çözüm isteyebilirsiniz. Buradan Sesli Yanıt Self Servis hizmetini ücretsiz aramanız mümkün olmaktadır. Böylece hem hızlı hem de kolay bir şekilde internet problemlerinizi çözme imkanı bulabilirsiniz.

    Vodafone mobil internet çekmiyor

    Vodafone kullanıyorsanız zaman zaman internet hattınız ile ilgili olarak sorunlar yaşayabilirsiniz. Böyle durumlarda sorunları tam anlamıyla çözebilmek için ise sorunun sizde mi yoksa operatör şirketinden mi kaynaklandığını bilmelisiniz. Vodafone mobil internet çekmiyor sorunu genel olarak şu nedenlerden dolayı çekmiyor olabilir:

    • Bulunduğunuz yerde baz istasyonu arızalı olduğu için internet sorunu yaşıyor olabilirsiniz.
    • Aynı zamanda bulunduğunuz ortamda çekim gücü çok zayıf olabilir.
    • Telefonunuzdaki mobil internet ayarı kapalı durumda olabilir.
    • Telefon eğer uçak modunda ise yine bu sorunla karşı karşıya kalırsınız.
    • Erişim noktası adı ayarlarında bir hata olursa internet erişiminde sorun olabilir.
    • SIM kart hatalarından kaynaklı olarak problemlerle karşılaşabilirsiniz.
    • Tarifenin bitmesi ya da kullanıcı kotasının aşılması nedeniyle internet bağlanmayabilir.
    • Sistemsel arızalar nedeniyle sorun yaşayabilirsiniz.

    Vodafone internet çekmiyor ne yapmalıyım?

    Vodafone hattınızdan internete bağlanamıyorsanız internet sorununu çözebilecek belirli yöntemleri deneyebilirsiniz. Böyle durumlarda eğer Vodafone internet çekmiyor ne yapmalıyım diye soruyorsanız öncelikle şu yöntemleri deneyebilirsiniz:

    • Ayarlar kısmına girerek buradan mobil veri kısmının aktif olup olmadığına bakmalısınız.
    • Uçak modunda ise telefonu bu moddan çıkarmanız gerekiyor.
    • Cihazı yeniden başlatmanız bu aşamada önemli bir işlemdir.
    • Gerekiyorsa APN ayarlarını sıfırlama işlemi yapabilirsiniz.
    • SIM kartı çıkarıp takmak farklı bir çözüm olabilir.
    • Bölgesel arıza durumlarında yapılabilecek bir işlem yoktur. Sadece arızanın çözümlenmesini beklemeniz gerekiyor.
    • Müşteri hizmetlerini arayarak sorun için çözüm alabilirsiniz.
    • Paketin kotası açılmış ise ek paket alarak kullanıma devam edebilirsiniz.
    • Bunların yanı sıra cihaz güncellemelerinizi kontrol edebilirsiniz.

  • Turkcell Paket Aşımı Engelleme

    Turkcell Paket Aşımı Engelleme

    Turkcell faturalı hatlarda paket aşımı durumu durumunu önlemek mümkündür. Taahhütlü veya taahhütsüz tüm faturalı hatlarda belirli bir SMS, dakika ve internet kotası bulunur. Anlaşmaya göre belirlenen bu kotayı aştığınız zaman ilgili tutar aylık bazda faturanıza yansıtılır.

    Paketinizdeki kullanım haklarının dışına çıkmadan aşım yapmamanız için akıllı fatura hizmetinden faydalanabilirsiniz. Turkcell bu hizmeti kurumsal veya bireysel tüm müşterileri için sunar. Akıllı Turkcell paket aşımı engelleme paketine abone olabilmek için izlemeniz gereken adımlar;

    • ASIM yazıp 6767’e kısa SMS göndermeniz yeterlidir.

    İlgili aboneliği dilediğiniz zaman iptal edebilirsiniz. İptal işlemini tamamlamak için ise IPTAL KONTROL yazarak 2222’ye SMS atmanız gerekir. Operatörün sunduğu bu hizmet tüm faturalı tarifler için geçerlidir.

    Turkcell Paket Aşımı Nasıl Kapatılır?

    Turkcell Paket Aşımı Engelleme

    Turkcell paket aşımı kapatma işlemlerinde basit SMS adımlarını takip edebilirsiniz. Akıllı paket aşımı için onay vererek aktif hale getirmeniz gerekir. Turkcell operatör olarak son dönemde bu hizmeti tüm müşterileri için ücretsiz olarak sunmaya başladı. Eğer sürekli ek paket almakla uğraşmak istemiyorsanız akıllı paket aşımı kapatma işlemi için şu adımları takip edebilirsiniz; ASIM yazıp 6767’e kısa mesaj göndermeniz yeterli olacaktır.

    Turkcell Akıllı Fatura Nedir?

    Turkcell müşterilerine özel hizmetler sunar. Bu hizmetler arasında Turkcell akıllı fatura sistemi de yer alır. Akıllı fatura paket aşımı yapmak istemeyen veya faturası beklediğinden yüksek gelsin istemeyen müşteriler içindir. Her cihazda uygulanabilir olup bireysel ve kurumsal tüm müşteriler için geçerlidir. Basit birkaç adımla faturalı hattınıza akıllı fatura sistemini entegre edebilirsiniz.

    Entegreden sonra dilediğiniz zaman iptal işlemi ile aşımı yeniden açabilirsiniz. Örnek olarak faturanızın aylık bazda tutarı sabit 560 TL ise, vergiler dahil daha yüksek tutarlar ödemek istemiyorsanız akıllı fatura hizmetinden faydalanabilirsiniz.

    Turkcell Akıllı Fatura Ücretli Mi?

    Turkcell akıllı fatura sistemi için kampanya süreçleri sürekli değişir. Operatör olarak müşterilere özel sunulan kampanyalar kapsamında ücretli veya ücretsiz olabilir. Geçtiğiniz 2024 yılına kadar operatör bu hizmeti tamamen ücretsiz olarak sunuyordu. 2024 yılından sonra da akıllı fatura kullanan müşteri sayısı 5 milyon üzerinde olmaya devam eder.

    Ücretsiz olarak ekleyebileceğiniz akıllı faturanın tek avantajı ücretsiz durma özelliğine sahip olması değildir. Akıllı faturaya geçen müşterilere özel paket bitiminde ekstra SMS, internet veya dakika da ücretsiz olarak tanımlanabilir.

    Turkcell Akıllı Fatura Nasıl Yapılır?

    Turkcell akıllı fatura sistemine geçmek için müşteri hizmetlerini aramanıza veya şubeleri ziyaret etmenize gerek yoktur. Operatörün mobil uygulamasını indirerek işleminizi kolayca yapabilirsiniz. Akıllı fatura için aynı zamanda AKILLI FATURA yazıp 2200’a SMS atarak da işleminizi tamamlayabilirsiniz. Bunun yanı sıra dilerseniz ücretsiz olarak Turkcell müşteri hizmetlerini arayarak da işleminizi kolayca sürdürebilirsiniz. Bu adımlar kurumsal ve bireysel tüm müşteriler için geçerlidir. Faturaya yeni geçmeniz ya da eski müşteri olmanıza göre akıllı durdurma özelliğine sahip hizmetin detayları da değişebilir. Eski müşterilere yönelik daha fazla avantaj görebilirsiniz.

  • Türk Telekom Paket Aşımı Engelleme

    Türk Telekom paket aşımı engelleme işlemleri, faturası belirlediği tutarın üzerinde gelmesin isteyenler işçin idealdir. Operatörün paketleri ve içerikleri değişkenlik gösterir. Dakika, SMS ve yurt içi/ yurt dışı internet kotasından oluşan paketlerde kullanıcı engellemediği sürece yapılan her aşım faturaya TL olarak yansıtılır. Bu durumu önlemek ve faturanın kullanım hakları dahilinde değişmeden gelmesi için izlemeniz gereken en temel adım şudur;

    • Türk Telekom müşteri hizmetlerini arayarak paket aşımı durdurma özelliğini aktif edebilirsiniz.
    • Paket aşımı olacağı zaman otomatik SMS ile bilgilendirme almak için IPTAL KMSH yazıp 5555’e gönderebilirsiniz.
    • Akıllı durma özelliği olan faturalı tarifelere geçiş yapabilirsiniz.
    • Türk Telekom mobil uygulamasına giriş yaparak akıllı durma özelliği olan faturalı ya da faturasız tariflerin içeriğine bakarak geçiş işlemi yapabilirsiniz.

    Türk Telekom müşterilerine paket aşımı engelleme konusunda birden fazla alternatif sunar. Bu alternatifler arasında en çok tercih edileni ise aşmayan özelliğe sahip olan tarifelere geçiş yapmaktır. Müşteri hizmetleri ile irtibata geçerek güncel akıllı durma özelliği olan tarifeler hakkında detaylı bilgi talebinde bulunabilirsiniz.

    Türk Telekom İnternet Durdurma Nasıl Yapılır?

    Faturalı veya faturasız hatlarda en çok aşım yapılan paket içeriği internettir. GB oranı düşük veya yüksek fark etmeksizin, internet kullanımı yoğun olduğunda aşım sürecine girebilirsiniz. GB oranı yetmiyorsa internet kotası daha yüksek olan paketleri tercih etmenizde yarar vardır. Türk Telekom internet durdurma özelliğine sahip faturalı tarifeler bu konuda yardımcı olabilir. Otomatik olarak internet aşımını engellemek veya durdurmak için takip etmeniz gereken birkaç kısa adım şunlardan oluşur;

    • Türk Telekom mobil uygulamasını indirerek giriş sağlayın.
    • Ana ekranda göreceğiniz ‘’Hizmetlerim’’ kısmına tıklayarak devam edin.
    • Alt kategori olarak göreceğiniz ‘’İnternet Dondurma’’ kısmında tıklayarak işleminizi tamamlayabilirsiniz.

    Yukarıda detaylandırılan işlemi mobil uygulama üzerinden yapamazsanız doğrudan müşteri hizmetlerinden destek almayı da tercih edebilirsiniz. 444 1 444 müşteri hizmetleri numarasını 7/24 arayarak internet aşımı durdurma dahil olmak üzere tüm işlemleriniz için müşteri temsilcilerinden destek alabilirsiniz.

    Türk Telekom Aşmayan Tarife Nasıl Yapılır?

    Türk Telekom aşmayan tarife alternatifleri her kampanya dönemince içerik ve kota olarak değişebilir. Çok tercih edilen operatörlerden biri olarak akıllı durma özelliğine sahip çok sayıda paket seçeneğine yer verir. Taahhütlü ya da taahhütsüz paketlere geçiş yapmak mevcut paketinizin içeriğine, sürecine ve taahhüt durumuna göre değişebilir.

    Kampanya ve paket içeriği dahilindeki kullanım haklarınızın dışına çıkmadan sabit fatura tutarı ödemesi yapmak istiyorsanız bu tarz paketleri tercih edebilirsiniz. Paket geçişlerinizi mobil uygulama, müşteri hizmetleri veya Türk Telekom bayilerini ziyaret ederek yapabilirsiniz. Güncel aşmayan tarife alternatiflerinden bazıları ise şunlardır;

    • Prime Sosyal Düşün Tarifesi 50 GB -458 TL/ 12 Ay Taahhütlü
    • Prime Düşün Tarifesi 40 GB- 403 TL/ 12 Ay Taahhütlü
    • Prime Düşün Tarifesi 25+5 GB- 403 TL/ 12 Ay Taahhütlü
    • Uğurlu Tarifesi 20 GB- 255 TL/ 12 Ay Taahhütlü
    • Uğurlu Tarifesi 10 GB- 193 TL/ 12 Ay Taahhütlü
    • Uğurlu Tarifesi 3 GB- 148 TL/ 12 Ay Taahhütlü

    Aşmayan tarife alternatifleri yukarıdakilerden oluşur. Belirtilen paket fiyatlarına telsiz kullanım ücreti ve vergiler dahil değildir. Kampanya ve paket içeriği, özelliği hakkında daha detaylı bilgiyi mobil uygulama veya müşteri hizmetleri aracılığı ile alabilirsiniz.

    Türk Telekom Akıllı Fatura Nasıl Yapılır?

    Türk Telekom akıllı fatura sistemine geçiş yaparak aylık fatura ücretini sabit hale getirebilirsiniz. Taahhütlü veya taahhütsüz olan akıllı fatura sistemine geçiş yapmak için şu adımı takip etmeniz yeterli olur;

    • KONTROL SIZDE yazıp 5555’e gönderebilirsiniz.

    Türk Telekom paketleri, aşmayan tarifeler ve daha fazlası hakkında detaylı bilgi almak üzere bayileri ziyaret edebilir veyahut da müşteri hizmetlerini aramayı tercih edebilirsiniz. Basit birkaç adım ile aşmayan tarife geçişi işlemimizi tamamlayarak fatura ücretini sabitleyebilirsiniz.

  • Vodafone Kısıtlı Mod Kapatma

    Vodafone kısıtlı mod kapatma işlemlerini birkaç farklı yöntem ile yapabilirsiniz.  Hat kısıtlama ya da kısıtlı mod olarak adlandırılan bu işlem aynı zamanda güvenli internet ayarları olarak da bilinir. Ailenizi ve sizi internetin zararlı durumlarından korumayı hedefleyen bir hizmettir. Kısıtlı mod açma ve kapatma işlemlerini müşteri hizmetlerini arayarak doğrudan tamamlayabilirsiniz. Kısa SMS yöntemini kullanarak da açıp kapatma işlemini tamamlamanız mümkündür.

    Vodafone Kısıtlı Mod Nedir?

    Vodafone kısıtlı mod özelliği ile güvenli internet kullanmanızı hedefler. Güvenli internet olarak da bilinen kısıtlı mod özellikle ailelerin çocuklar için tercih ettiği bir hizmettir. Hizmetin farklı profilleri olup interneti daha güvenli ve düzenli kullanmanıza yardımcı olması hedeflenir. Özellikle de pornografik siteler, zararlı web site erişimi ve benzeri konularda güvenli bir kullanım deneyimi sunar.

    Vodafone’da Kısıtlı Mod Nasıl Kapatılır?

    Güvenli İnternet Hizmeti, 2011 yılında BTK tarafından resmi olarak sunulmuştur. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu bu hizmetle sizi ve ailenizi zararlı internet içeriklerinden korumayı hedefler. Aile profillerinden birini tercih ederek tanımlı siteler dışında zararlı siteleri ziyaret etmemeyi sağlayabilirsiniz. 18 yaş altı çocuklar için ebeveynler tarafından en sık tercih edilen hizmetlerden biridir. Vodafone operatör olarak yeni gelen müşterilerine güvenli mod hizmetini ücretsiz olarak sunar. Mevcut ya da uzun süredir müşterisi olanlar için de ideal ücretler ve kampanyalar kapsamında hizmet verir.

    Güvenli İnternet Hizmeti Nasıl Alınır?

    Güvenli internet hizmeti onayını basit bir SMS ile tamamlayabilirsiniz. Abonelik türüne göre yazacağınız SMS içeriği değişebilir. Abonelik başlatma işlemini 2500’e SMS atarak kolayca tamamlayabilirsiniz. Tercih edebileceğiniz profiller ve profillere göre atmanız gereken SMS içerikleri ise şöyledir;

    • Çocuk Profili/ GUVENLI COCUK
    • Aile Profili (Yalın Aile Profili) / GUVENLI AILE
    • Aile ve Oyun Kısıtlı Profili / GUVENLI OYUN
    • Aile ve Sosyal Kısıtlı Profil / GUVENLI SOSYAL
    • Aile ve Sohbet Kısıtlı Profil / GUVENLI SOHBET
    • Aile ve Sosyal Sohbet Kısıtlı Profil / GUVENLI SOSYAL SOHBET
    • Aile ve Sosyal Oyun Kısıtlı Profil / GUVENLI SOSYAL OYUN
    • Aile ve Oyun Sohbet Kısıtlı Profil/ GUVENLI OYUN SOHBE
    • Aile ve Sosyal, Sohbet, Oyun Kısıtlı Profil / GUVENLI OYUN SOHBET

    Güvenli internet aboneliğinizi başlatmadan önce aklınıza takılan sorular varsa müşteri hizmetleri ile iletişime geçerek detaylı bilgi talebinde bulunabilirsiniz.

    Güvenli İnternet Hizmeti Nasıl İptal Edilir?

    Güvenli internet hizmeti aboneliğinizi dilediğini zaman iptal edebilirsiniz. İptal işlemlerinde takip edebileceğiniz üç farklı adım mevcuttur. Bu adımlar;

    • Online İşlem Merkezi Adımı: Vodafone Yanımda uygulamasını indirerek telefon numarası ve şifrenizle beraber giriş yapmanız gerekir. Girişin ardından ayarlar alanına tıklayarak güvenli internet ayarlarından işleminize devam edebilirsiniz.
    • Vodafone Müşteri Hizmetleri: 542 numarasını arayarak Vodafone müşteri temsilcisiyle görüşme yaparak güvenli internet tercihlerinizi değiştirmek istediğinizi belirtebilirsiniz. Sabit hat veya farklı bir numara ile Vodafone müşteri hizmetlerine bağlanmak isterseniz de 0 (542) 542 00 00’ı arayabilirsiniz.
    • Vodafone Bayileri ve Mağazaları: Vodafone yetkili bayilerini ziyaret ederek güvenli internet ayarlarını değiştirmek istediğinizi belirtebilirsiniz. Güvenli mod açıp kapatma işlemlerini fiziki şubeler aracılığı ile tamamlayabilirsiniz.

    Vodafone güvenli mod açma ve kapatma işlemlerini yukarıda belirtilen seçeneklerden birini uygulayarak tamamlayabilirsiniz.

    Ağ Yöneticisi Tarafından Açılan Kısıtlı Mod Nasıl Kapatılır?

    Vodafone ağ yöneticisi tarafından açılan kısıtlı kod ayarını kolayca kapatmanız mümkündür. Bunun için iki farklı yöntemden birini tercih edebilirsiniz. Bunlardan ilki vodafone.com.tr/yanimda-indir bağlantısını ziyaret ederek uygulamayı indirmenizdir. Uygulamayı indirip girişi tamamladıktan sonra ayarlar ve ardından güvenli internet kısmına tıklayarak işleminizi kolaylıkla tamamlayabilirsiniz. İkinci alternatif olarak da 05425426000’e GUVENLI IPTAL yazarak SMS atmayı tercih edebilirsiniz.

  • Vodafone Salla Kazan Nasıl Yapılıyor?

    Vodafone Salla Kazan Nasıl Yapılıyor?

    Vodafone salla kazan olarak bilinen uygulama “Hediye Çarkı” uygulamasıdır. Kullanıcılar bu uygulamaya Vodafone Yanımda üzerinden katılabilmektedir. Haftalık olarak çarkı çeviren kişiler bu uygulamadan birtakım hediyeler kazanmaktadır. Yani Vodafone salla kazan adı verilen bir uygulama bulunmamaktadır. Hediyeler kazanmak isteyen kişilerin Hediye Çarkı alanına girmesi gerekir.

    Vodafone kullanıcıları uygulamadan hafta bir bazen de iki defa hediye kazanma fırsatı yakalayabilirler. Kazanılan hediyeler arasında indirim kuponları, internet paketleri gibi çok çeşitli hediyeler bulunmaktadır. Fakat katılımda sorun yaşamamak için her zaman uygulamanızı güncel tutmanız gerekiyor.

    Vodafone çark çevirme

    Vodafone çark çevirme kişilerin hediyeler kazandığı operatör uygulamasıdır. Hediye Çarkı olarak da bilinen bu uygulama haftalık düzende hediye kazandırmayı hedefler. Kullanıcılar için iyi bir avantaj olmakla birlikte kazanılan hediyeler sürelidir. Hediye çarkı ile ilgili her kullanıcının bilmesi gereken özellikler ise şunlardır:

    • Bu özellikten yararlanmak istiyorsanız ilk olarak Vodafone Yanımda uygulamasını indirmeniz gerekiyor.
    • Her hafta hakkınızın yenilendiği bir uygulamadır.
    • Ancak belirli kampanyalarda haftada iki defa çevirme hakları vardır.
    • Kişiler bu kampanyadan GB internet, dakika ve SMS paketleri, indirim kuponu gibi hediyeler kazanabilmektedir.
    • Çarkı çevirmek için uygulamayı indirip giriş yapmanız gerekiyor.
    • Daha sonra Avantajlar alanına girmelisiniz. Buradan da Fırsatlar Dünyası alanına girmelisiniz.
    • Açılan çarkı sürüklemeli ya da çevir kısmına tıklamalısınız.
    • Anında kazanılan ödül ekranınıza gelir.
    • Kazanılan ödülü de Fırsatlar ve Ödüller kısmından takip edebilirsiniz.

    Vodafone çark çevirme neden olmuyor?

    Kullanıcılar zaman zaman Vodafone çark çevirme sorunu yaşayabilmektedir. Eğer Vodafone Hediye Çarkı çevirmede sorun yaşıyorsanız bu durum sunucu yoğunluğundan kaynaklanıyor olabilir. Özellikle Pazar günlerinde bu çarka erişmek isteyen çok sayıda kullanıcı bulunmaktadır. Aynı zamanda hakkı biten kullanıcılar da çark çevirme şansı bulamazlar. Çark çevrim hakkınız yalnızca haftalık bir tanedir.

    Uygulamadan kaynaklı yaşanan sorunlar nedeniyle de çark çevirme işlevini yerine getiremeyebilirsiniz. Eğer uygulama eski bir sürümse bu durumda çarkı çeviremeyebilirsiniz. Bununla birlikte internet bağlantınızın yeterli seviyede olup olmamasına dikkat etmelisiniz. Bunların yanında paket ve TL yükleme şartlarını da dikkate almalısınız.

  • Turkcell Puanımı Nasıl Öğrenebilirim?

    Turkcell Puanımı Nasıl Öğrenebilirim?

    Turkcell puan sorgulaması için kişiler hem SMS’le hem de müşteri hizmetleri aracılığı ile yapılabilecek bir işlemdir. Bu puan Turkcell kullanıcılarına belirli kriterlere göre verilmektedir. Kişiler özellikle cihaz kampanyalarından yararlanmak istediklerinde bu değerlendirme sistemine göre aldıkları puanlar ile hareket edebilirler. Nakit bir değeri olmasa da Turkcell kullanıcılarının akıllı saat, tablet ya da telefon almasına destek vermektedir. Özellikle taksitli alımlarda avantaj sağlar.

    Turkcell puan, abonelerin cihaz kampanyalarından faydalanma hakkını belirleyen bir not sistemidir. Bu puan için belirli kriterler dikkate alınmaktadır. Faturalı hat kullanımı süresi bu aşamada önemli noktalardandır. Aynı zamanda düzenli fatura ödemeleri yapılması puana etki etmektedir. Aynı zamanda kredi notu ve aylık ortalama harcama miktarı da dikkati çeken noktalardandır.

    Turkcell kredi puanı nasıl öğrenilir?

    Turkcell puanımı nasıl öğrenebilirim ile ilgili olarak farklı yöntemlerden bahsetmek mümkün olabilir. Böyle durumlarda SMS ile puan öğrenme yöntemini deneyebilirsiniz. Telefonunuzun mesajlaşma kısmına girerek PUAN yazıp 2222 numarasına kısa mesaj gönderebilirsiniz. Bu şekilde Turkcell cihaz numarası dakikalar içerisinde telefonunuza mesaj olarak iletilmektedir. Tamamen ücretsiz bir işlemdir. Dijital operatörden yararlanarak ise şu şekilde öğrenebilirsiniz:

    • Öncelikle uygulamayı açmanız gerekiyor.
    • Daha sonra Hesabım alanına giriş yapmalısınız.
    • Sonraki adımda ise Kampanyalarım alanını açmalısınız.
    • Burada cihaz puanı kampanya ekranında karşınıza çıkacaktır.

    Turkcell puan ne işe yarar?

    Turkcell puan öğrenme işlemini müşteri hizmetlerini arayarak öğrenmeniz mümkündür. Kendi telefon numaranız üzerinden müşteri hizmetlerine talepte bulunarak puanınızı söylemelerini isteyebilirsiniz. Bu puanı yalnızca cihaz kampanyalarında kullanabilirsiniz. Herhangi bir şekilde TL karşılığı bulunmamaktadır. Her kullanıcıya tanımlanmadığını da belirtmek gerekiyor. Kredi notu yüksek ve faturalarını düzenli ödeyenlerin yararlandığı kampanyalardandır. 0- 499 arasında olan kişilerin cihaz kampanyasından yararlanamadığını söylemek mümkündür. Bu puanların üzerindeki kişiler de belirli kriterlere göre yararlanabilirler.

    Turkcell bu puan konusunda zaman zaman bankadan ek bir onay da isteyebilmektedir. Özellikle kredi notu yüksek kişiler için önemli bir avantajdır. Aynı zamanda yeni hat sahibi olanların da bu konuda puanı oluşmayabilir. Eski ve düzenli kullanıcıların çoğunlukla yararlandığı bir kampanyadır.

  • Türk Telekom Tarifemi Nasıl Öğrenebilirim?

    Türk Telekom Tarifemi Nasıl Öğrenebilirim?

    Türk Telekom tarife sorgulama işlemi ile kişiler hangi tarifede olduklarını ve aylık ne kadar ödeme yapmak durumunda olduklarını öğrenebilirler. Böyle durumlarda faturasız hat kullanıcıları da bu işlemi yaparak yine ödeme bilgilerine göre hangi tarifede olduklarını görebilirler. Aynı zamanda bakiye yükleme işlemlerini daha doğru yapabilirler. Türk Telekom tarifemi nasıl öğrenebilirim ile ilgili olarak müşteri hizmetlerinin en doğru adres olduğunu bilmelisiniz.

    Türkiye’de en çok kullanılan telekomünikasyon firmalarından biri olan Türk Telekom çok çeşitli alanlarda hizmetler veriyor. Cep telefonları yanında sabit telefonlara da çeşitli alanlarda hizmetler sunabilmektedir. Hem kullanıcı sayısının fazla olması hem de son derece geniş hizmet standartları olması Türk Telekom’da çok çeşitli tarifeler olduğunu ortaya koymaktadır.

    Türk Telekom hangi paket olduğumu nasıl öğrenirim?

    Türk Telekom hangi paket kullandığınızı öğrenmek istiyorsanız bunun için çeşitli yöntemleri kullanabilirsiniz. Bu yöntemler sırasında doğru sorgulama işlemi yapmanız gerekir. Türk Telekom tarifemi nasıl öğrenebilirim hakkında şu yöntemlerden bahsetmek mümkün olur:

    • SMS ile sorgulama: Bu işlemi hem faturalı hem de faturasız hatlar için yapabilirsiniz. TARIFE yazıp 5555 numarasına SMS gönderdiğinizde tarifenizi öğrenebilirsiniz. Faturasız hat kullanıyorsanız *123#tuşladığınızda istediğiniz bilgiye ulaşabilirsiniz.
    • Mobil İşlemler: Türk Telekom’un online işlem merkezinden de işlem yapabilirsiniz. Resmi web site üzerinden Online İşlem Merkezi’ne girmeniz gerekiyor. Buradan tüm tarife detaylarına ulaşabilirsiniz.
    • Müşteri Hizmetleri: 444 1 444 numarasını arayarak bilgi alabilirsiniz. Aynı zamanda 444 1 500 numarasından da tarife bilgisine ulaşabilirsiniz.
    • E-Devlet: E-devlet sitesi üzerinden de yine Türk Telekom sayfasına erişerek istenilen bilgiye erişebilirsiniz.

    Türk Telekom kalan paket sorgulama

    Paketlerinizin ve internet haklarınızın ne kadar kaldığını öğrenmek için de yine aynı yöntemleri kullanabilirsiniz. Ancak bu aşamada sorgulama sırasında istenilen bilgiyi doğru girmeniz gerekiyor. Faturalı hat sahipleri SES yazıp 5555 numarasına gönderdiklerinde kalan dakikalarını öğrenebilirler. Kalan SMS için ise SMS yazıp 5555 numarasına göndermek yeterlidir. INTERNET yazıp 5555 numarasına gönderdiğinizde ise internet hakları hakkında bilgi edinebilmektesiniz.

    Faturasız hat kullanıyorsanız yine KALAN yazıp 5555’e gönderip kalan bakiye bilgilerini öğrenebilirler. Bunların yanı sıra *124# yazıp kalan paket bilgilerini kontrol edebilirler. Bunlara ek olarak e-devlet ya da mobil uygulamalardan da bilgi edinebilirsiniz.

  • Turkcell PUK Kodu Bloke Oldu Nasıl Açabilirim?

    Turkcell PUK Kodu Bloke Oldu Nasıl Açabilirim?

    Turkcell PUK kodu bloke oldu nasıl açabilirim sorunsalı Turkcell kullanıcılarının zaman zaman karşılaştığı problemlerden biridir. SIM kartlarının bloke olmasının birçok nedeninden bahsetmek mümkündür. Kişiler eğer PIN kodunu 3 defa arka arkaya yanlış girerlerse hattın açılabilmesi için PUK koduna gereksinim duyulmaktadır. PUK kodunda ise hatalı girme hakkı 10’dur. Eğer bu numarayı 10 defa arka arkaya hatalı girerseniz SIM kartın tamamen bloke olmasına neden olabilirsiniz.

    Bu şekilde SIM kartı kullanılamaz hale gelir. Böyle durumlarda hattı gözden çıkarmadan önce neler yapabileceğinize bakmanız gerekiyor. Bu durumda genelde ilk etapta kişiler yeni bir SIM kart başvurusu yapmayı tercih etmektedir. Hat sahibi kimliği ile en yakında bulunan Turkcell mağazasına giderek mevcut numaralarına ait olan SIM kartlarını yenileme işlemlerini gerçekleştirebilirler. Bu durumda SIM kart değişse de numaranız değişmez ve yeniden aynı numarayı kullanmaya devam edersiniz.

    Turkcell puk kodu bloke olursa ne yapmalısınız?

    Cep telefonu kullanıcıları hatlarını uzun yıllar kullanabilmek için birtakım noktaları dikkate almalıdırlar. Böyle durumlarda özellikle SIM kartlar için kullanılan PIN ve PUK kodu bilgilerini akılda tutmaları gerekir. PUK her zaman gerekli olmasa da son derece önemli bir koddur. Bu kod olmadığı taktirde kullanıcılar yanış PIN girmeleri halinde kartlarını işlevsiz hale getirebilirler. Böyle durumlarda PIN ve PUK kodları hakkında mutlaka şu önemli bilgileri bilmelisiniz:

    • PIN 1 sim kart için verilen 4 haneli bir şifre olarak tanımlanabilir. Cihaz her açıldığında bu kodun girilmesi gerekir.
    • PIN 1 numarası 3 defa arka arkaya yanlış girilir ise sim kart blokesi ile karşılaşırsınız.
    • Blokenin kaldırılması için de PUK 1 kodu gerekir.
    • PUK 1 kodu 8 haneden meydana gelir. Değiştirmek mümkün değildir.
    • 10 defadan fazla yanlış girilen PUK kodu nedeniyle SIM kart tamamen bloke olmaktadır.

    Turkcell pin 2 ve puk 2 nedir?

    PIN 2 kodu genelde güvenlik ve hafıza seçeneklerini aktif hale getirebilmek için kullanılan bir şifredir. 4 hanelidir. Üç defa yanlış girerseniz kartı geçici olarak bloke edebilirsiniz. Böyle durumlarda PUK 2 kodunu da bu blokeyi kaldırmak için kullanma şansı bulursunuz. Yani PUK 2 kodu PIN 2 kodu yanlış girildiğinde kullanılmaktadır.